Je hebt wellicht al eens iets gehoord over een ‘Hybride Leeromgeving’, maar weet je nog niet precies wat daarmee wordt bedoeld? En wil je meer weten over het Hoe, Wat en Waarom van een Hybride Leeromgeving? Bekijk dan onze animatie over het Raamwerk Hybride Leeromgevingen. Dit Raamwerk biedt inzicht hoe je invulling geeft aan relevante elementen bij het ontwikkelen van een Hybride Leeromgeving. Het Raamwerk is ontwikkeld vanuit het Fontys Programma Hybride Leeromgevingen.

Ik ben er trots op dat ik in afgelopen jaren samen met fijne collega’s binnen Fontys Hogescholen aan dit programma heb meegewerkt. Met dank aan:

  • Rens Gresnigt,
  • Marielle Taks,
  • Jakob Sutmuller,
  • Erik Oomen,
  • Ingrid van den Hurk,
  • Daniëlle Quadakkers,
  • Tanja Stover,
  • Peter Bos,
  • Petra Poelmans,
  • Maria Custers,
  • Johan van Herk
  • Dries van den Enden
  • Jan Wijnen
  • en vele anderen.
FavoriteLoadingVind ik leuk

Over Ronald Scheer

Ronald Scheer is an educator based at Fontys University of Applied Sciences in Eindhoven. Ronald is deeply engaged in the field of Engineering and is associated with the Robotics & Mechatronics professorship. In addition to his teaching role, he wears the hat of a skilled video and podcast creator within the professorship. Beyond the classroom, Ronald extends his expertise to assist fellow educators in crafting engaging learning materials for both online and classroom activities. His passion lies in enhancing the educational experience through multimedia content creation and innovative teaching methodologies.