• Home
  • Student
  • Medewerker
Fontys
  • Onze bloggers
  • Over Fontysblog(t)
  • Login
Selecteer een pagina
Abonneren
Graduation assignment on CO2 reduction at Carbyon by Fontys Engineering student Moudar Al Abdullah

Graduation assignment on CO2 reduction at Carbyon by Fontys Engineering student Moudar Al Abdullah

door Ronald Scheer | jul 14, 2022 | Fontys Hogeschool Engineering | 0 reacties

Carbyon is a start-up company with the purpose of turning direct air capture of CO2 into an affordable and scalable technology. In this video, fourth-year Mechatronics student, Moudar Al Abdullah, explains the highlights his graduation project at Carbyon in Eindhoven.

Lees meer
A Quality Model for Trustworthy AI Systems

A Quality Model for Trustworthy AI Systems

door Petra Heck | jul 13, 2022 | Fontys Hogeschool ICT, Medewerker | 0 reacties

  Since AI systems (software systems with a machine learning component in it) are becoming more omnipresent in our daily lives, a lot of discussion is going on, on for example the ethical aspects of such systems. There are many examples of AI systems that take...

Lees meer
Engineering and Technology in Practice: 6-7-8 July 2022 Fontys Engineering

Engineering and Technology in Practice: 6-7-8 July 2022 Fontys Engineering

door Ronald Scheer | jul 3, 2022 | Fontys Hogeschool Engineering, Fontys Hogeschool Toegepaste Natuurwetenschappen | 0 reacties

On July 6th, 7th and 8th 2022, the ‘Engineering and Technology in Practice’ event will be held, where students from Fontys Engineering & Fontys Applied Natural Sciences will demonstrate their projects.

Lees meer
KOYAANISQATSI

KOYAANISQATSI

door Danae Bodewes | jun 18, 2022 | Fontys Hogeschool Bedrijfsmanagement, Educatie en Techniek, Medewerker | 0 reacties

"leven in gekte, leven in onrust, leven in onbalans, leven in desintegratie, een manier van leven die vraagt om een andere manier van leven". Dit is de betekenis van koyaanisqatsi, een woord afkomstig van de Hopi-indianen in de Verenigde Staten. Hopi staat voor ‘zich...

Lees meer
Onderwijs kan ‘anders’: High Impact Learning that Lasts

Onderwijs kan ‘anders’: High Impact Learning that Lasts

door Dries van den Enden | jun 2, 2022 | Dienst Onderwijs en Onderzoek, iFontys, Medewerker | 0 reacties

Op 19 mei hebben we met 27 docenten en 2 studenten een train-de-trainer traject afgerond rondom HILL. Het programma is direct de start geweest van een netwerk rondom deze wijze van didactische vormgeving. HILL sluit aan op ontwikkelingen in onderwijs die de afgelopen...

Lees meer
FHLOW: aan innovatie geen gebrek

FHLOW: aan innovatie geen gebrek

door Dries van den Enden | mei 18, 2022 | Dienst Onderwijs en Onderzoek, Medewerker | 0 reacties

Tijdens de FHLOW (Fontys hybride leeromgevingen week) heb ik weer veel enthousiaste collega’s, studenten en werkveldpartners mogen ontmoeten. Het programma werd werd georganiseerd op verschillende off-campus locaties. Dat waren: de HTC Campus in Eindhoven, Station 88...

Lees meer
Pagina 29 van 105« Meest recente«...1020...2728293031...405060...»Minst recente »
  • Facebook
  • Twitter
  • RSS

Fontys Hogescholen

​