Via de LHBTIQ+community binnen Fontys hogeschool kwam ik in gesprek met Jalle Tuik (19). Jalle is transgender en studeert bij Fontys Hogeschool Bedrijfsmanagement, Educatie en Techniek in Eindhoven. Hij vertelt in deze podcast over zijn transitie, hoe zijn leraren & mede-studenten hierop reageren en waar hij zoal tegenaan loopt.

Fontys Pride PodKast
Ons gesprek is nu beschikbaar als podcast in de podcastserie ‘Fontys Pride PodKast’. Interessant voor iedereen die zich wil verdiepen in transgender studenten. Luister jij mee?

Over gesprekleider Ronald Scheer
Ronald is gespreksleider bij podcastseries op het gebied van Onderwijs, Techniek & Innovatie. Binnen Fontys is Ronald docent & onderzoeker bij het lectoraat voor Robotica & Mechatronica van Fontys hogeschool voor Engineering in Eindhoven.

FavoriteLoadingVind ik leuk

Over Ronald Scheer

Ronald is parttime werkzaam als docent bij Fontys hogeschool voor Engineering in Eindhoven. Binnen Engineering is hij verbonden aan het lectoraat voor Robotica & Mechatronica. Vanuit het lectoraat is hij betrokken bij de minor Adaptive Robotics. Tevens is coach van het succesvolle studenten team 'Robohub Eindhoven'. Ronald is bovendien coach van studententeam 'Team Rembrandts 4481'. Dit team werd in 2019 wereldkampioen in de wereldwijde First Robotics Competitie. Bovendien is Ronald gespreksleider van podcast series over het snijvlak tussen Onderwijs, Techniek & Innovatie. Alle afleveringen zijn te vinden op alle bekende kanalen, zoals Spotify, Soundcloud, Google Podcasts en Apple Podcasts. Naast zijn werk bij Fontys publiceert Ronald de podcast serie 'De Toekomst van Onderwijs: Oplossingen voor een veranderende arbeidsmarkt'. Over dit genoemde onderwerp maakt Ronald niet alleen een podcast serie, maar ook een nieuwsbrief. In dat kader geeft hij ook regelmatig lezingen en treedt hij op als dagvoorzitter op beurzen & online conferenties. Ronald Scheer is afgestudeerd aan de faculteit der Toegepaste Onderwijskunde van de Universiteit Twente. De podcast series 'Wij zijn Fontys' en 'De Toekomst van Onderwijs' worden geproduceerd en gepubliceerd op persoonlijke titel.

‚Äč