Erdinç Saçan is docent bij Fontys ICT en practor bij het Practoraat ‘Interactieve technologie’. Dat Practoraat is een samenwerking tussen ROC van Tilburg, Fontys hogescholen en de Universiteit van Tilburg. Super interessant natuurlijk en dus heb ik Erdinç gevraagd om uit te leggen wat zo’n Practoraat nou precies doet. En wat zijn rol als Practor inhoudt. Het online gesprek heb ik opgenomen en bewerkt tot een podcast, zodat ook jij er naar kan luisteren!

Mijn naam is Ronald Scheer en ik wens je veel plezier met het luisteren naar mijn gesprek met Erdinc Sacan.

Hybride Leeromgevingen van Fontys op Spotify en iTunes
Alle afleveringen van de vind je niet alleen op iTunes en Spotify, maar ook op:

  • Amazon Music,
  • Audable podcast directory,
  • Google podcasts,
  • Deezer,
  • Breaker,
  • Overcast,
  • Pocket Casts,
  • Castro en ook,
  • Castbox.

Andere afleveringen
Andere gesprekspartners in de podcast serie over Hybride Leeromgevingen zijn onderwijs professionals van Fontys hogescholen zoals:

  • Michael Swachten: docent bij Fontys hogeschool voor Economie en Communicatie in Eindhoven,
  • Johan van Herk: werkzaam bij het Fontys instituut ‘Mens en Gezondheid’ in Eindhoven,
  • Petra Poelmans: projectleider bij Learning College van Fontys Leraren opleiding in Tilburg,
  • Jakob Sutmuller: werkzaam bij dienst huisvesting en Facilitaire zaken,
  • Dries van den Enden: Imagineer en Sleutelfiguur bij het programma Hybride Leeromgevingen,
  • Dr. Rens Gresnigt: docent bij de Master Leren en Innoveren van Fontys Hogeschool Kind en Educatie,
  • Tanja Stover: onderzoeker bij het Lectoraat Dynamische Talentinterventie van Fontys HRM en Psychologie
  • Binnenkort jouw naam hier? Neem dan contact op met Ronald Scheer

Meer weten over Fontys Hybride Leeromgevingen?

Zie: Fontys.nl/hybrideleeromgevingen

 

FavoriteLoadingVind ik leuk

Over Ronald Scheer

Ronald is werkzaam als docent bij Fontys hogeschool voor Engineering in Eindhoven. Binnen Engineering is hij verbonden aan het lectoraat voor Robotica & Mechatronica. Vanuit het lectoraat is hij betrokken bij de minor Adaptive Robotics. Tevens is coach van het succesvolle studenten team 'Robohub Eindhoven'. Ronald is bovendien coach van studententeam 'Team Rembrandts 4481'. Dit team werd in 2019 wereldkampioen in de First Robotics Competitie. Bovendien is Ronald gespreksleider van enkele succesvolle podcast series van Fontys hogescholen, nl: 'Hybride Leeromgevingen', 'Fontys for Society' en 'QRM4.0'. Deze laatste genoemde serie gaat over mensgerichte proces innovatie en innovatie digitale technologieën op het gebied van industriële automatisering. Alle afleveringen zijn te vinden op alle bekende kanalen, zoals Spotify, Soundcloud, Google Podcasts en Apple Podcasts. Naast zijn werk bij Fontys publiceert Ronald de podcast serie 'De Toekomst van Onderwijs: Oplossingen voor een veranderende arbeidsmarkt'. Over dit genoemde onderwerp maakt Ronald niet alleen een podcast serie, maar ook een nieuwsbrief. In dat kader geeft hij ook regelmatig lezingen en treedt hij op als dagvoorzitter op beurzen & online conferenties. Ronald Scheer is afgestudeerd aan de faculteit der Toegepaste Onderwijskunde van de Universiteit Twente. De podcast series '#WijzijnFontys' en 'De Toekomst van Onderwijs' worden geproduceerd en gepubliceerd op persoonlijke titel.