In de zesde aflevering van de podcast serie ‘Wij-zijn-Fontys’ over de onderwijspraktijk binnen Fontys hogescholen, kan je luisteren naar Ellen Moerman. Zij is docente bij Fontys hogeschool voor Toegepaste NatuurWetenschappen (TNW) in Eindhoven. De passies van Ellen op het gebied van natuurkunde zijn Licht en Geluid en dan met name ‘Creative Physics’ en ‘Acoustics’. Daarnaast vertelt Ellen over de wijze haar studenten een bijdrage leveren aan ‘Glow Eindhoven’ en het symposium ‘Engineering in Practice’ dat twee keer jaar door Fontys hogescholen wordt georganiseerd.

Ellen Moerman schildert
In haar vrije tijd schildert ze graag en ze werkt momenteel aan nieuwe schilderijen voor haar volgende expositie.

Carnaval in Denbosch/Oeteldonk
Ook speelt carnaval een belangrijke rol in haar leven, met elk jaar een uniek drankje. Wil je weten welke dat is? Luister dan beslist naar deze podcast!

Podcast Ellen Moerman
En wil je meer weten over onze collega Ellen Moerman? Je kan hier direct luisteren naar het gesprek van Ronald Scheer met Ellen Moerman.

Spotify en iTunes
Je kan je abonneren op de podcast serie ‘Wijzijnfontys’ op Spotify of iTunes, zodat je automatisch ziet wanneer je je naar een nieuwe aflevering kan luisteren. Ook de gratis app ‘Podcast Addict’ is daarvoor zeer geschikt.

Om je te abonneren, gebruik je in jouw app volgende rss-feed: https://feeds.transistor.fm/wijzijnfontys

FavoriteLoadingVind ik leuk

Over Ronald Scheer

Ronald Scheer is an educator based at Fontys University of Applied Sciences in Eindhoven. Ronald is deeply engaged in the field of Engineering and is associated with the Robotics & Mechatronics professorship. In addition to his teaching role, he wears the hat of a skilled video and podcast creator within the professorship. Beyond the classroom, Ronald extends his expertise to assist fellow educators in crafting engaging learning materials for both online and classroom activities. His passion lies in enhancing the educational experience through multimedia content creation and innovative teaching methodologies.