• Home
  • Student
  • Medewerker
Fontys
  • Onze bloggers
  • Over Fontysblog(t)
  • Login
Selecteer een pagina
Abonneren
Het Gebroken Systeem

Het Gebroken Systeem

door Dries van den Enden | apr 23, 2025 | Medewerker | 0 reacties

Over patronen die wilden bloeien, maar te vroeg werden gesnoeid. Pas op, daar komen de systemen!

Lees meer
Toekomstvaardigheden

Toekomstvaardigheden

door Dries van den Enden | apr 13, 2025 | Fontys Hogeschool Bedrijfsmanagement, Educatie en Techniek, Medewerker | 0 reacties

Een ware ‘toekomstvaardigheid’ is uiteindelijk misschien wel kritisch bewustzijn: kunnen doorzien waarom bepaalde competenties op een gegeven moment ‘in’ zijn, durven twijfelen en bevragen, en tegelijkertijd zelfbewust richting kunnen geven aan je leven en loopbaan.

Lees meer
Breng jouw lesstof tot leven met AI: dynamische animaties maken voor docenten

Breng jouw lesstof tot leven met AI: dynamische animaties maken voor docenten

door Ronald Scheer | apr 11, 2025 | Medewerker | 0 reacties

Breng complexe processen tot leven en verhoog het leerrendement van je leerlingen – begin vandaag nog met educatieve animaties!

Lees meer
Making Meaning with Models in FinTech

Making Meaning with Models in FinTech

door Kiran Aswani | mrt 27, 2025 | Fontys Hogeschool Marketing en Management, Medewerker | 0 reacties

Models and framework clarify, simplify, and help to explain concepts and complex situations. We all know about marketing model SWOT, but also think of a strategic management tool such as Osterwalder’s Business Model Canvas, process model such as DMAIC, or change model...

Lees meer
Welke waarde voeg je nog toe als docent?

Welke waarde voeg je nog toe als docent?

door Dries van den Enden | mrt 25, 2025 | Fontys Hogeschool Bedrijfsmanagement, Educatie en Techniek, Medewerker | 0 reacties

AI in de klas: herontdek de menselijke waarde van de docent en hoe we betekenis kunnen blijven geven aan leren.

Lees meer
Tussen bescheidenheid en ambitie: balanceren in onderwijsinnovatie

Tussen bescheidenheid en ambitie: balanceren in onderwijsinnovatie

door Dries van den Enden | mrt 16, 2025 | Medewerker | 0 reacties

Hoe meer ik mezelf toesta om te twijfelen, hoe ruimer mijn blik wordt en hoe beter ik in staat ben om anderen te betrekken in een gedeeld proces. Zo wordt onderwijsinnovatie niet het resultaat van één visionair, maar van een collectief dat luistert, leert en samen zijn ambities waarmaakt.

Lees meer
Pagina 1 van 10512345...102030...»Minst recente »
  • Facebook
  • Twitter
  • RSS

Fontys Hogescholen

​