Op 5 februari 2020 demonstreren studenten van Fontys Engineering en Fontys Toegepaste Natuurwetenschappen van Semester 7 hun projectresultaten tijdens het symposium ‘Engineering & Technology in Practice’. Dit symposium is HET evenement waarop studenten laten zien waaraan zij de afgelopen maanden hebben gewerkt. In deze aflevering is studente Annabel van Houwelingen aan het woord.

Over Annabel van Houwelingen 
Annabel studeert aan de Engelstalige Mechatronics opleiding bij Fontys hogeschool voor Engineering in Eindhoven. Daarnaast is ze vaardig op het gebeid van Marketing en Communicatie.

Over het studentteam
Het team bestaat uit studenten van Mechatronics, Electrical Engineering en Mechanical Engineering.

Opdrachtgever
Annelies Moors van Fontys Communicatie binnen Engineering is de opdrachtgever.

Podcast Symposium Engineering & Technology in Practice
De studenten hebben een podcast opgenomen over hun project Smart Sound System:
https://share.transistor.fm/s/c211f163 (let op: gebruik Chrome of Firefox, maar geen Explorer om de link te openen).

Noteer 5 februari 2020 alvast in uw agenda 
Nieuwsgierig geworden? Op het Symposium Engineering & Technology in practice gaan deze studenten de Smart Sound System in de praktijk presenteren.

FavoriteLoadingVind ik leuk

Over Ronald Scheer

Ronald werkt bij het Lectoraat voor Robotica & Mechatronica van Fontys Engineering in Eindhoven. Hij is coach van twee succesvolle studententeams op het gebied van robotica, nl: 'Team Rembrandts 4481' en 'Robohub Eindhoven'. Team Rembrandts werd in 2019 wereldkampioen in de First Robotics Competitie. Daarnaast is Ronald showhost van enkele succesvolle podcastseries: 'De toekomst van onderwijs', 'Wij zijn Fontys' en 'Fontys for Society'. Deze zijn te vinden op Spotify en iTunes. Naast zijn werk bij Fontys publiceert Ronald over 'De Toekomst van Onderwijs: Oplossingen voor een veranderende arbeidsmarkt'. In dat kader geeft regelmatig lezingen en treedt hij op als dagvoorzitter op beurzen & conferenties. Ronald Scheer is afgestudeerd aan de faculteit der Toegepaste Onderwijskunde van de Universiteit Twente. Alle artikelen worden door Ronald gemaakt en gepubliceerd op persoonlijke titel.