- Hogeschool Utrecht
- NHL Stenden
- Hogeschool Rotterdam
- Breda University of applied Sciences
- HZ University of applied Sciences
- HAN University of applied Sciences
- Fontys hogescholen
Dit gesprek is opgenomen in het kader van de podcast serie over de ‘Toekomst van Onderwijs’, waarin we praten over oplossingen voor de veranderende arbeidsmarkt van morgen. Direct luisteren naar het gesprek tussen Pascal Swinkels en Ronald Scheer? Dat kan o.a. op:
- Spotify,
- Transistor.fm en
- in jouw favoriete podcast app op je mobiele telefoon.
Nieuwsbrief Toekomst van Onderwijs
Wil je op de hoogte blijven van de gesprekken die ik heb met mijn gasten in de podcast serie over de Toekomst van Onderwijs? Abonneer je dan kosteloos op de nieuwsbrief over Toekomst van Onderwijs, daar bundel ik alle kennis die mijn gesprekspartners delen met mij. De vele tips en adviezen geven elke onderwijsprofessional inspiratie om de dagelijkse (onderwijs)praktijk vandaag nog te verbeteren. Handig!
Ben jij iemand (of ken jij iemand) die mee wil denken over oplossingen voor de arbeidsmarkt van morgen? Ben je bijvoorbeeld actief in een (hybride) leeromgeving waarin de samenwerking tussen onderwijs en het werkveld centraal staat? En ben jij bereid jouw verhaal te delen in de podcastserie ‘Toekomst van Onderwijs’? Neem dan contact op met Ronald Scheer. Het gesprek wordt 100% ‘Corona proof’ online opgenomen. Je hoeft er de deur dus niet voor uit. Je bent ook welkom in mijn Corona-proof audio studio.
Over Ronald Scheer
Ronald Scheer is an educator based at Fontys University of Applied Sciences in Eindhoven. Ronald is deeply engaged in the field of Engineering and is associated with the Robotics & Mechatronics professorship. In addition to his teaching role, he wears the hat of a skilled video and podcast creator within the professorship. Beyond the classroom, Ronald extends his expertise to assist fellow educators in crafting engaging learning materials for both online and classroom activities. His passion lies in enhancing the educational experience through multimedia content creation and innovative teaching methodologies.
- Web |
- More Posts(147)